Інклюзія

Інклюзивне навчання в ліцеї

Кожна дитина – особлива. Незалежно від стану здоров‘я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей. Саме цей принцип є основним в організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Сьогодні інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами впроваджують з метою реалізації їхнього права вибору навчального закладу та форми навчання. Однією з форм навчання є нова, але визнана в багатьох країнах світу інклюзивна форма освіти, яка забезпечує безумовне право кожної дитини навчатися в загальноосвітньому закладі за місцем проживання.


У 2019-2020 н. р. в ліцеї працює 1 інклюзивний клас, в якому навчається 1 учень та 1 учень -індивідуальне навчання.

Асистентами вчителів працюють Зінченко Ірина Богданівна та Воян Світлана Василівна.

В ліцеї створено освітнє середовище, яке відповідає потребам і можливостям дитини. Навчання учня з особливими освітніми потребами відбувається за індивідуальним навчальним планом, яким передбачено проведення корекційно-розвиткових занять вчителем-логопедом і практичним психологом.